Warsztaty dla uczniów klas IV w ramach mPotęgi
![](upload/news/mFundacja-mass-logotyp-ikona-sowa_jpg.jpg)
m.in. wśród trudności uczniowie podawali: hałas, rozmowy na lekcji, głośna muzyka, zaś jako elementy, które wspomagają proces uczenia się określili m.in.: spokojną muzykę, porządek na biurku, czy...starszą siostrę lub rodziców :)
W drugiej części zajęć uczniowie zapoznali się z prezentacją multimedialną poświęconą "pomocnikom" w nauce - zostali ukierunkowani, jakie podejmować działania w codziennym uczeniu się, aby uczenie przynosiło efekt. Otrzymali siedem wskazówek, które już od dnia następnego mogą zacząć wdrażać. Elementem kończącym zajęcia były tworzone przez uczniów rymowanki z trudnymi słowami, które ostatnio poznali, bo jak wiadomo, tworzenie krótkich wierszyków, rymowanek sprzyja procesowi uczenia się. Zajęcia o stylach uczenia się, będą w klasach IV kontynuowane.
![](templates/psp7/ecms_images/date.png)
![](templates/psp7/ecms_images/user.png)