PSP 7 RADOMSKO

Matematyka bez granic

20 grudnia podsumowaliśmy projekt „Matematyczne symetrie”, który realizowany był od września do grudnia bieżącego roku. Zostały wręczone nagrody, statuetki i dyplomy dla zwycięzców konkursów.
Nasze działania głównie skupiały się na edukacji matematycznej. We wrześniu zorganizowaliśmy warsztaty dla uczniów gimnazjum „Dojrzałość, kontra dorosłość” mające zachęcić uczniów do systematycznej pracy i brania odpowiedzialności za własną edukację.

20 grudnia podsumowaliśmy projekt „Matematyczne symetrie”, który realizowany był od września do grudnia bieżącego roku. Zostały wręczone nagrody, statuetki i dyplomy dla zwycięzców konkursów.
Nasze działania głównie skupiały się na edukacji matematycznej. We wrześniu zorganizowaliśmy warsztaty dla uczniów gimnazjum „Dojrzałość, kontra dorosłość” mające zachęcić uczniów do systematycznej pracy i brania odpowiedzialności za własną edukację.
W październiku przeprowadziliśmy turniej dla uczniów klas trzecich, który miał na celu usystematyzować  ich wiedzę przed próbnym egzaminem. Równolegle odbywał się konkurs na najlepszego matematyka klas trzecich.
W listopadzie zorganizowaliśmy grę terenową, która była jednym z zadań projektu edukacyjnego „Symetria w architekturze Radomska”. W ramach realizacji tego projektu uczniowie wykonali makiety symetrycznych budowli, plakaty, zdjęcia a także pokazali symetrię w sztuce użytkowej. Powstała także poezja na temat naszego projektu i filmik.
Także w listopadzie odbył się konkurs matematyczno-historyczny „Matematyczne potyczki z patronem”.
W grudniu ogłosiliśmy konkurs „Matematyczna choinka”na matematyczną ozdobę choinkową.
Mamy nadzieję, że główne cele projektu takie jak podniesienie efektywności nauczania, wdrożenie uczniów do systematycznej pracy, wyeliminowanie ocen niedostatecznych.  lepsza integracja zespołów klasowych, zainteresowanie uczniów matematyką poprzez zwiększenie frekwencji na zajęciach wyrównawczych i rozwijających oraz zainteresowanie młodzieży architekturą miasta Radomska w większości udało nam się zrealizować. Zmobilizowaliśmy uczniów do wspólnej pracy, której efekty można było zobaczyć podczas podsumowania. Uczniowie bardzo pozytywnie wypowiadają się na temat projektu, co motywuje ich nauczycieli do podejmowania takich działań.

Pokaż galerię zdjęć

2016-01-05 17:22:24        dodał(a): mariola